(imdb: 7.1 ) İngiltere’de bir pub’da içki içen üç kafadardan Ray, içki almak üzere bara gittiğinde Cassie adında bir kızla tanışır. Cassie, Ray’e bir zaman yolcusu olduğunu, zaman makinesinin vücuduna yerleştirildiğini söyler: Buradaki görevi zaman çatlaklarını onarıp, önemli kişileri ortadan kaldırarak tarihin akışını değiştirmeye çalışan editörleri durdurmaktır. Ray, arkadaşlarının kendisiyle dalga geçtiğini düşünerek kıza inanmaz. Ancak daha sonra olacaklar kızın haklı olduğunu gösterecektir. İyi seyirler filmifullizle2.com

6 sene önce eklendi.

2009, Bilim Kurgu, Komedi, Türkçe Dublaj, Yabancı

, , , ,

Film hakkındaki düşüncelerinizi paylaşın

Yorumlarınızda filmin konusuyla ilgili detay vermek istediğinizde spoiler etiketinin içine alınız. Örnek: [spoiler]Katil Edward'ın sevgilisi Lisa[/spoiler]

Bu film için 84 yorum var. Siz de görüşlerinizi yazarak diğer ziyaretçilerimize fikir verebilirsiniz.

  • fragmandaki film değil, izlediğimde başka bir film çıkıyor..

  • AVRUPA’NIN SANATSAL VE KÜLTÜREL YAKLAŞIMI POSTMODERN AMERİKAN SANAT ANLAYIŞINI KAT BE KAT AŞIYOR. TEK BİR MEKANDA MUHTEŞEM BİR KURGU. SIKILMAK HİÇ YOK. HA EĞER VURDULU KIRDILI BİR 3.SINIF FİLM BEĞENİYORSANIZ BUNA BAKMAYIN. İRONİLERİ ASLA ANLAYAMAZSINIZ. AMA TEK KELİME İLE HARİKA VE HOŞ BİR FİLM. TAVSİYE EDERİM. VE ADMİN SEN BİR NUMARASIN. BU FİLMLER HARİKA. BAŞARILAR ADMİN VE TEŞEKKÜRLER

  • bence 10 numara film hem bilimkurgu hem komedi.Güzeldi admin eline sağlık

  • fılm güzel uzun zamandır siteyi mısafır olarak takıp etmekteyim ve artık dayanamadım üye oldum emeginize saglık güzel site saygılı ve emek veren bı yer teşk

  • arkadaşlar yukarda film çok saçma diyenler gördüm bir filmi ancak aptallar saçma diyebilir. adı üstünde film filimlerde gerçek dışı şeyler olabilir. filimle gerçeği 3 yaşındaki bebeler ayırt edemez.

  • süper bir filmdi. Gerçekten çok etkileyici .-.

  • Hoş bi film bilim-kurgu sevemeyen izlememeli , izlemeye değer. 🙂

  • Kesinlikle zaman kaybı çok önce izlemiştim bu filmi ama gördüm izlemekle hata etmeyin die yorum atıyorum kensilikle izlemeyin tavsiye

  • zor film beğenen biriyim film güzel akıcı izleyin 10/7 veriyorum

  • bence bu film akıcı ve güzel’di eğer ”zamanda yolculuk” konulu filmleri seviyor iseniz

    geleceğe dönüş film mini öneririm film 4 seriden oluşuyor neyse çok anlatmayım 1cisi,2cisi,3ve4cüsü var.

  • bilimkurgu izlemeyen kişiler belli belirsiz yorumlar yapıyorlar film süper bence İYİCE SAÇMALADIK SONU SÜPERDİ YAA xD

  • bu fılmi izlerken ıkı kere uyumusum sonunu zor getırdım anlayana ama sıtemız mukemmel

  • Bence gayet iyiydi…

  • arkadaşlar bilimkurgu sevmeyen izlemesin yanlışyorumlar yapılıyor bence süper olmasada gayet hoş ve eğlenceli bir filim izleyin

  • Arkadaşlar kesinlikle izleyin, çok geyik ya , tabi anlayana , haha 🙂

  • gökhan sonda çalan europe un the final countdown isimli şarkısı. seksenlerin sonu sanırım çıkışı.

  • çok eğlendim. geleceğe dönüş serisini hatırlatıyor. 2. partta hızlanıyor 3. parttan itibaren bırakamıyor insan.

  • film çok keyifliydi:) ama bilim kurgudan hoşlanmayanlara,bu konuya pek kafa yormamış insanlara komik gelmeyebilir. ben çok eğlendim kesinlikle tavsiye ederim!

  • 10/8 bikur film sevenler beyene bilir.ben beyendim .admine tesekkur.

  • Filmin bitişi mükemmel 3 kere bitiyo ama son bitişte ses yok 😀 o sahneyi çok merak ettim 😀

  • 2 partttan sonra kapattım,konusu bile belli olmayan düşük bütçeli bir yapım.tanıdık olmayan oyunculardan ibaretve cok sıkıcı…adminime tesekkur ederım bunca işin arasında vaktını harcayıp bize bu filmleri hazırladıgı için.gercekten ceşidı bol olan bir site yapmıış.

  • güzel ve akıcı bi film 10/9

  • enteresan zevkli mantıksız fakat güzel bir film. , zaman su gibi akıyor.

  • enteresan 🙂 bu 3 çü tam bır gerzek 🙂 ama cok eglencelıydi tavsıye ederım. tesekkurler bılgın 🙂

  • bence mukkemmeldı super bır flmdı bılım kurgu hayatımda 1 kez ızlemıstım nefret etmıstım ama bu super ya mukkemmeldı bence 🙂 bana bu tarz fılmler önerırsenız sewınırım 🙂 bu arada tessekkrler blıng

  • Zaman yolculuğunu tiye alan manyak komedi yaa adamlar saçmalamış diyorsun aynı anda komikti diyorsun xD sonuna koptum 2 kere bitiyor sonu yazılardan sonra devamı var gene xD 10/8 değişik bir film ama komikti bana göre… kendi adıma söyliyim sıkılmadan izledimo bile yeter…

  • SONDA ÇALAN MÜZİĞİN İSMİ NE REİSLER!!!111!!1!!!!!111<<<<<<<

  • Tek kelime berbattı zaman yolculuğu konulu filmlerin hastasıyım ama boşa geçen bir zaman oldu benim
    için…

  • bence film guzeldi sevdim 10/8 veririm

  • orestes e katılıyorum mükemmel bi film tabi beyni biraz basanlar anlayacaktır ince yerleri. Hayatımda izlediğim en güzel bilimkurgu komediydi.

  • bence izlenebilir bir film enazından eğlenceli ve akıcı 🙂

  • sacma sapan film izlemeye degmez

  • güzel değilmiş saçma sıkıcı berbat 10/3

  • İlk defa bir Absürd filmi bu kadar beğendim.. Zamanda yolculuğu Tiye alan bir film olmasına rağmen eğlenceli ve güzel bir film.. Bazı arkadaşların dediği gibi ilk part biraz sıkıcı gibi geliyor ama daha sonra film akıcı bir hal alıyor. son olarak Cast’tan hemen sonra bir sahne daha var.. Mutlaka izleyin.. Ve tabiki teşekkürler Bilgin.

  • bufılım sahane kımnederse desın ızleyın eyer bılım kurguyu sevıyorsanız

  • sahsi fikrim güzel devamı gelse izlerm 🙂 insan izlerken merak ediosa ne olucağını bu film güzel demektr;)

  • emeye sagı ama az biraz güzel gibi için deki
    olayı anlamımışsız galiba

  • çok saçma bi film. çok yorulursunuz izlerken.

  • Komik. Zaman Yolculuğu kavramı ti’ye alınmış 🙂 Beğendim 🙂

  • eh içte denecek flim boş vakti olan için

  • ARKADASLAR GERÇEKTEN YORUMLARA TAKILMAYIN EGER YORUMLARDA FİLM MÜKEMMEL DİYENLER VARSA İZLEYİN AMA FİLM BERBAT DİYENLERDE VARSA YİNE BİR BAKIN CÜNKÜ YORUMLARA BAKIP İZLEMEDİGİM FİLMLERİ TEKRAR DÖNÜP İZLEDİM VE MÜKEMMELDİ YANİ HERKEZİN ZEVKİ BASKA FİLMLERDE YORUMLARA COK ALDANMAYIN…

  • arkadaslar konu cok guzel ama bıraz basıt cekılmıs 10 uzerınden 6

  • son da çalan müziğin ismi ne 😀

  • BENCE ÇOK SAÇMA BİR FİLM.ZAMAN KAYBI…

  • Düşük bütceyle yapılmış zaman yolculuğu konulu bir film
    Konu eh ama ne oyuncu var ne mekan vakit varsa butür filmlerden de hoşlanıyorsanız izleyin…

  • erhan sana şiddetle katılıyorum :)))böyle saçma bi film mi olur keşke filmin sonunda herşey rüya gibi gösterilse daha mantıklı olurmuş :)))

  • arkadaşlar sahsen sabredip sonuna kadar izledim sırf yorum yaparken boş konuşmamak için”’film rezalet senaryo berbat ve dunyayı kurtaran adam vardıya cuneyt arkının bence o bile bu film yanında oskarlık.

  • filmleri beğenmek ve beğenmemek kişinin kendi zevkine bağlıdır arkadaşlar lütfen emeğe saygı

  • sacma zaman kaybı gnede tşkler blgın

  • Çok basit, çok sıradan bir filmdi. Oturup bundan daha iyi bir senaryo yazabilirim.

  • kesinlikle sıkıcı değil,aksine eğlenceli ve sonuna kadar zewkle izledim.sonuçta bilimkurguda pekte mantık aranmaz,hayal gücünüze kalmış ama sacmada değil yani..ellerinize sağlık..

  • arkadaşlar filmi izlemeden yorum atmayın buradaki herkez yorumlara bakarak izliyor

  • Cok eglencelı zevklı ama cooookk az bir sey sacma ama olsun superdı @bilgin supersın kardesm

  • filim güzldi emegine saglık bilgin

  • öuhtesem bır fılım tavsıye ederım

  • süper bir film harika

  • Süper film 🙂 Yorumlara aldırış etmeyin derim.

  • arkadaşlar herzaman söylüyom yoruma bakarak film izlemeyin film izlemeyi seviyorsan izle şu filme kötü diyenler inanın filmden anlamıyorlar düşüncesiz insanlar eglenceli bir bilim kurgu filmi izledim ilk beş dakikasına bakınca oyunculara sahneye ve görüntüye dersin film iyi deil inanın biraz izleyince kafayı yiyeceksiniz zaman yolcusunun karısı tarzında güzel bir film mutlaka izleyin deger ve yoruma bakarak film izlemeyin

  • Bu Film Güzel Değil Felan Diyenler Bence Filmi izlemeden Yorum Yapıp Bişeyleri Amaçlıyan insanlar.. Hani Derlerya Zevkler Ve Renkler Tartışılmaz Diye Buda O Hesap Sanane Kardeşim ister izLerim ister izLemem Senin Yorumuna Bakıptamı izlemiycem..

  • daha önce izlemiştim güzel hoş

  • Ayrıca izlemedim arkadaşlar belki yorumuma takılan olur rahat olsun. kimsenin yorumuyla film izlemeyin kimse Yönetmen degil ve zevk – renkler tartışılmaz.. İyi seyirler Bilgin Teşekkürler emeğine sağlık kardeş

  • hakan_55 harbiden filmi izledinde mi yorum yaptın aceba ? şu dandik film bile 7.1 imdb puanı almışsa demekki bunu oylayanların aklında sorun var 😉

  • enteresan

  • seyrettiğim en kötü filmlerden biri………

  • aslında bu konudan bir harry potter serisi kadar film cıkabilir ama bi zamandan sonra bayar işlenisi ve konusu daha iyi olsa çok daha harika hatta harikulade bir film cıkabilirdi cok daha uzunda olabilirdi..

  • cok güzel eglenceli bir film gercektende zamanın nası gectigini anlamadım biraz sacma gibi ama zevkli oldugu kesin saol bilgin böyle güzel filmlere her zaman ++

  • ÇOK GÜZELDİ
    ÇOK EĞLENCELİYDİ
    TEŞEKKÜRLER BİLGİN!

  • Oldukça eğlenceli ilginç bir film….

  • bu ilk yorumum ve bence bu filim tam bir zaman kaybı

  • Arkadaşlar film eğlenceli, gerçektende eğlenceli. Kötü yorumlara bakmadan izleyebilirsiniz…

  • adam gıbı yorum yapında ızleyelım

  • Harika son sn yesine kadar izleyın !

  • izlenir fena degil teşekkürler

  • bunun 2. si çıksın devamını çok merak ettim 😀 O:)

  • eğlenceli güzel film.tavsiye ederim.

  • ARKADAŞLAR GERCKTEN BERBAT BİR FİLİM İZLEMEYİN GERCEKTEN ÇOOK KÖTÜ ? PİŞMAN OLRSNUZ BOŞ FİLM ÇOK KÖTÜÜ BNCE GERCKTEN ÇOK BERBAT

  • Daha oncede izledim Fantastik tarzı bir film ama cok guzeldi filmi 1 kac sahne kurtarıyor o sahnelerde süper zaten…bilgin tşk Janım :D:D kız cok TATLIYDI…

  • @Umut, Haklısın ama belkide önceden izlemiştir ? 🙂

  • mükemmel bir bilim kurgu tskrler bilgin . . .

  • Bence GüzeL Şuraya Yorum yapan ArkadaŞlar Filmi Tam izLeyip Öyle Yapın Yorumunuzu.. Komedi ve Bilimkurgu Güzel işlenmiş bence zevkli bi Filmdi..

  • arkadaşlar film eğlenceli güzel bi film.izleyin pişman olmazsınız.filmi izlemeden berbat yorumunu yapan arkadaşlara inanmayın

  • bence güzel filim

  • Daha filmin üstünden 20 dakika geçmeden berbat olduğuna karar vermen ilginç

  • berbat ama emeğe saygı.. 🙂